HEJ

IDAG HAR JAG INTE GJORT NÅGOT MEN JAG HAR HAFT DEJ JÄKLIGT TRÖKIGT!

nu kommer alla bilder jag har på bloggen!






jossan :)<3




molly :) <3333





jag tpy 8 år :)




jag förra året




min snygga syster angelica




min andra snygga syster erica





jag i somras




jag och erica i sommras



jag ca 6 år!




det här är det som betyder mycket för mej men självlart betyder massa annat ochså mycket!





det här är ett namn som jag aldrig kommer att glömma
och som alltid kommer finnas i mitt hjärta!<3








en katt jag sacknar men kommer alltid att minnas!



samma katt som jag alltid kommer att älska! jag sacknar dej
mimmi!<3333333333333333333333333333333333333




en kram som jag alltid vill
ge till dej men inte vågar!




en ros betyder kärlek!
jag gillar rosor!



mina älskande syrror, jag kommer alltid älska er och ni
är så snälla alltså ni är helt klart bäst! kommer alltid finnas
hos er. så fort jag har fallit är det ni två som har hjälpt mej
upp. JAG ÄLSKAR ER!



HEJ HEJ



victoria :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder!

Katten är skitsöt, liknar min lite grann :)

2010-12-02 @ 17:28:58
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0